Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2007 14:10 - за силата на вятъра или как следите остават
Автор: orangetree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 386 Коментари: 0 Гласове:
0




Стоя си аз на топло днес, а отвън чувам свистенето на вятъра. Нищо, че грее слънце, въздуха си остава студен. Все пак ноември е. И отново се заглеждам през прозореца. 
Защо все изпадам в подобни настроения, когато гледам през прозореца?
Таа, продължих да си гледам през прозореца и се сетих за един филм, който гледах преди 2-3 дни-пустиня, слънце много, пясък обилно и в средата на всичко това разбит самолет. Самолетокрушенците се опитват да го поправят, но не щеш ли се завихря буря, от онези пустинните. Така се завихри, че самолета изчезна. И ....се появиха дюните.

 За мен дюните са една от най-красивите гледки, които  съм виждала. На снимка. Така те омайват, следейки ги с поглед, сякаш усещаш мекотата им с тялото си и аха-аха да се плъзнеш по тях. И в същото време покриват с мощността си всичко - и красиво, и грозно. Също както и вълните отмиват драсканиците, които творим по морския бряг. 
Много ми харесва това качество на природата: да премахва ненужното й. И едновременно с това ме ужасява мисълта, че един ден така може да премахне и нас, хората, като напълно противоречащи на намеренията й  твари.

Колкото до следите, които всеки от нас си пожелава да остави след себе си, остават до мига, в който Нейно величество Природата позволи. И колкото повече я слушкаме, толкова по-дълго ще се радваме на творенията на човечеството.


Тагове:   как,   остават,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orangetree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17485
Постинги: 8
Коментари: 7
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031